AVON приобретает компанию LIZ EARLE BEAUTY CO. LIMITED


«Bond Girl 007» от Avon получил самую престижную награду среди ароматов


Новая тушь «Магия спектра» от AVON(Spectra Lash Mascara)

Екатерина Гусева — «лицо» премиальной линии декоративной косметики Anew от AVON

Разглаживающий эликсир для лица Anew Clinical от AVON

AVON и Алена Винницкая – новый звездный альянс в индустрии красоты

                            «AVON» - СВІТОВИЙ ЛІДЕР: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІСТЬ

     AVON, компанія для жінок, є провідною міжнародною компанією, всесвітньо визнаним експертом у галузі краси. Річний обсяг продажу компанії становить 10 мільярдів доларів США. Як найбільша компанія, що працює за методом прямого продажу, AVON надає свою пропозицію жінкам у більш ніж 100 країнах світу через 5,4 мільйонів незалежних представників з продажу. Асортимент продуктів компанії включає косметичну продукцію, біжутерію, прикраси та одяг, у тому числі добре відомі марки: AvonColor, Anew, Skin-So-Soft, AdvanceTechniques, AVONNaturalsandMark.
     Компанія „Ейвон Продактс Інк.” була заснована у 1886 році Дейвідом Х. МакКоннеллом у США.
     AVON розробляє косметичну продукцію з використанням власного унікального обладнання у лабораторіях у Сафферні (США, штат Нью-Йорк), заснованих у 1897 році. Бути ефективними, бути новаторами, створювати продукцію, доступну за ціною – саме такий девіз вчених, які працюють у лабораторіях AVON.
     За версією видання «The Fortune» AVON входить до рейтингу «500 найвидатніших корпорацій США».

                                                                     AVON в УКРАЇНІ

     У 1997 році ДП „Ейвон Косметікс Юкрейн” розпочало свою діяльність в Україні. Головний офіс знаходиться у с.Щасливому поблизу Києва. Сервісні центри розміщені у Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі та Одесі.
     Продукція, яку AVON пропонує українським споживачам, проходить випробування на отримання висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатів відповідності Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, відповідно до вимог чинного законодавства України.
     Основний робочий інструмент AVON - каталог, який оновлюється 17 разів на рік, виходить накладом від 800 тисяч примірників кожний. Нова кампанія починається кожні 3 тижні.
     ДП "Ейвон Косметікс Юкрейн" забезпечує конкурентоздатну пропозицію для своїх працівників, також дбає про їх соціальний захист, професійний розвиток, достойні умови праці та відпочинку.

                                                            Соціальна відповідальність

     Одним з основних принципів компанії AVON як соціально відповідального бізнесу є сприяння добробуту суспільства. У 50 країнах світу AVON підтримує соціальні та благодійні акції, які спрямовані на подолання проблем захворювання на рак молочної залози, насильства у сім’ї, а також надання допомоги у разі стихійного лиха. AVON є лідером у рейтингу „100 компаній, які роблять найбільший внесок у суспільне життя”.
     У 1992 році було започатковано міжнародну соціальну програму AVON «Разом проти раку молочної залози» у Великобританії. Відтоді до 2007 року загалом зібрано 525 мільйонів доларів США, які спрямовуються на забезпечення доступної діагностики та досліджень в області лікування раку молочної залози з фокусом на категоріях населення, які мають обмежений доступ до якісного медичного обслуговування. Основні напрямки фінансування: підвищення рівня обізнаності та інформування населення, скринінг і діагностика, доступність лікування, наукові дослідження.
     У 2001 році цю програму було запроваджено в Україні. В її рамках організовується похід «Один день пішки заради життя». За період існування програми у нашій країні зібрано 9 мільйонів гривень.
На залучені кошти фінансується безкоштовна «гаряча» лінія щодо раку молочної залози 8 800 5050 900 та купується сучасне діагностичне обладнання для онкологічних лікарень України.
     У 2007 році ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» було відзначено нагородою «Благодійник року» в Україні.
     ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» підтримує запровадження нових форм та ініціатив соціальної відповідальності. Ми спрямовуємо всі зусилля на те, щоб бути взірцем культури по відношенню до суспільства, наших Представників, співробітників та навколишнього середовища.

Просмотров: 1296 | Добавил: ulla | Дата: 23.05.2010 | Комментарии (0)

Компания AVON распространяет свою продукцию по методу прямых продаж.
Прямая продажа – это реализация товаров и услуг конечному потребителю за пределами обычных мест розничной торговли путем индивидуальной презентации товаров или услуг.

     Характерными признаками метода прямой продажи является непосредственный контакт с потребителем в удобном для него месте, демонстрация и исчерпывающая консультация продавца касательно продукции и возможностей бизнеса прямой продажи.

     Основную роль в посредничестве между компанией-производителем и конечным потребителем исполняют независимые продавцы или дистрибьюторы, консультанты, представители, и т.д.

     Прямая продажа может осуществляться «один-на-один» или путем организации групповой презентации. Методом прямой продажи может продаваться продукция, услуги и товары длительного использования.
     Прямая продажа является удобной для потребителей продукции, которые хотят иметь альтернативу магазинам или другим традиционным заведениям розничной торговли.

     Этот метод приобретения продукции становится все более распространенным, ведь имеет существенные преимущества для потребителя

• экономия времени - осуществление покупки в удобное время;
• доступ к широкому спектру качественных товаров;
• непосредственный контакт и общение с продавцом;
• высокий уровень сервиса;
• консультация и демонстрация в соответствии с индивидуальными потребностями;
• возможность попробовать или протестировать продукцию перед покупкой;
• возможность вернуть товар в течение предусмотренного срока;
• персональная доставка в удобное для клиента место;
• наличие гарантий и послепродажного обслуживания, 100% гарантия качества.

Работа консультанта привлекательна тем, которое предлагает:

• Дополнительный доход, возможность улучшить материальное положение;
• Гибкий график работы и возможность больше времени проводить с семьей;
• Отсутствие непосредственного руководителя;
• Возможность начать собственный бизнес;
• Возможность общения с людьми.

Метод прямой продажи популярен, о чем свидетельствуют данные исследования, проведенного Украинской Ассоциацией Прямой Продажи за 2008 год:

• Среди компаний, которые работают за методом прямой продажи в Украине, AVON занимает первое место по уровню первого упоминания названия компании респондентами (в среднем 28% респондентов – 38% женщин и 19% мужчин).
• Стоит отметить, что AVON, в отличие от других торговых марок, которые почти в равной мере упоминаются представителями разных возрастных групп, чаще всего встречается при первом упоминании людьми в возрасте 16 – 35 лет.
• 24% населения покупало продукцию AVON – один из наивысших показателей в отрасли прямой продажи.
AVON в числе лидеров среди компаний прямых продаж, продукция которых популярна среди потребителей всех возрастных групп до 45 лет.
Просмотров: 1163 | Добавил: ulla | Дата: 04.05.2010 | Комментарии (0)

"Нам выпала привилегия ввести компанию AVON в 21-й век. Это очень важный момент в истории компании, потому что наша напряженная работа и наша вера помогут создать лучшую жизнь и открыть новые возможности для следующего поколения женщин. Но с этой возможностью приходит и серьезная ответственность. К счастью, у нас есть то, чем мы руководствуемся - видение, миссия, ценности и принципы, которые напоминают нам о нашей истории, и которые освещают наш путь".

Андреа Джанг,
Президент и Исполнительный директор



Наше Видение
Быть компанией, которая лучше всех понимает и удовлетворяет потребности женщин всего мира в качественной продукции, высоклассном обслуживании и самореализации

Наша Миссия состоит в том, чтобы быть:

     Мировым лидером в индустрии красоты. Мы создаем уникальное портфолио марок индустрии красоты, прилагая максимум усилий, чтобы превзойти наших конкурентов по качеству, инновациям, цене. Мы будем улучшать наш имидж, чтобы стать для всех женщин самой привлекательной косметической компанией в мире.

     Самой предпочтительной торговой маркой для женщин. Мы стремимся стать лидером индустрии красоты, предоставляя женщинам самый лучший выбор товаров, обеспечивая персональное качественное обслуживание, и создавая доверительные отношения на всю жизнь.

     Лидером в области прямых продаж. Мы расширим наше присутствие в индустрии прямых продаж, предоставляя женщинам возможности достижения финансовой независимости, признания и самореализации, предлагая высокий уровень обслуживания и всеобъемлющую поддержку компании.

     Лучшим местом работы. Мы будем известны благодаря нашей передовой модели лидерства, воплощающей стремление к высоким стандартам и наше уважение к многообразию. Мы стремимся создавать исключительные возможности для профессионального роста, чтобы наши сотрудники смогли полностью реализовать свой потенциал.

     Самой большой женской общественной организацией. Мы стремимся быть мировым лидером в социально-благотворительной деятельности, нацеленной на заботу о здоровье и благосостоянии женщин. Наши усилия мы будем направлять на борьбу с раком молочной железы, против проявлений домашнего насилия, а так же на предоставление всеобъемлющей поддержки женщинам в достижении финансовой независимости и самореализации.

     Компанией, вызывающей восхищение. Мы принесем высокие дивиденды нашим акционерам, неустанно следуя новым возможностям роста, постоянно повышая нашу прибыльность. Мы будем оставаться социально ответственной компанией с высокими этическими стандартами, на которую равняются как на модель успеха.


Наши Ценности
Наши основополагающие пять ценностей - Доверие, Уважение, Вера, Реальная Самооценка и Честность - выдержали испытание временем и являются важной частью наследия AVON.

Пять Ценностей компании AVON:


     Доверие значит, что мы хотим жить и работать в атмосфере открытого общения, где люди готовы идти на оправданный риск и свободно выражать свою точку зрения. Если вы доверяете людям выполнять определенные задачи, а эти люди, в свою очередь, понимают лежащие в основе принципы и философию, - они не разочаруют вас.

     Уважение помогает нам ценить разнообразие взглядов, ценить уникальность качеств каждой личности. Уважение помогаем раскрыть полный потенциал каждого человека.

     Вера - это то основное, что дает сотрудникам возможность брать на себя ответственность и работать с полной самоотдачей. Если вы верите в кого-то, и даете ему понять это, то человек сделает все от него зависящее, чтобы доказать, что вы правы.

     Реальная Самооценка просто значит, что вы не всегда бываете правы, у вас нет ответов на все вопросы, и вы признаете это. Вы такой же человек, как и те, кто работают с вами, и вы не боитесь просить совета или помощи.

     Честность должна быть отличительной чертой каждого сотрудника компании AVON. Устанавливая и соблюдая самые высокие стандарты во всем, мы заботимся не только о наших Покупателях и клиентах, но и о самих себе и о наших коллегах.


Принципы, которыми руководствуется компания
AVON
cформулированы основателем компании


     Предоставлять женщинам возможность заработка.
     Обслуживать семьи во всем мире продукцией высочайшего качества, обеспеченной гарантией качества.
     Предоставлять клиентам высокий уровень обслуживания, удовлетворяя потребности и требования клиента с предельной вежливостью.
     Признавать заслуги и достижения сотрудников компании и представителей, вознаграждая за их персональный вклад в успех AVON.
     Делить с другими радости роста и успеха.
     В полной мере выполнять обязательства корпоративной социальной ответственности, заботясь о благосостоянии общества и защите окружающей среды.
     Поддерживать и приумножать дух дружбы, царящий в компании AVON.
Просмотров: 1151 | Добавил: ulla | Дата: 04.05.2010 | Комментарии (0)


1886 Дейвід Х. МакКоннелл заснував «Каліфорнійську Парфюмерну Компанію» і призначив першого незалежного представника місіс Альбі. Першим продуктом «Каліфорнійської Парфюмерної Компанії» став парфюмерний набір.

1896 2 листопада «Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» видає свій перший каталог.
1897 «Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» відкриває свою першу лабораторію в Сафферні, штат Нью-Йорк.
1906 З'являється перша реклама компанії в журналі GoodHousekeeping (у перекладі – "Домашнє господарство”).
1914 Канада стає першим ринком за межами США – відкрито представництво в м. Монреаль.
1927 В ассортимент продукції компанії введена лінія по догляду за шкірою.
1939    «Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» була офіційно перейменована в "Ейвон Продактс, Інк.” (Avon Products, Inc.).Ім'я компанія отримала на честь річки в Англії, на якій знаходиться місто Стредфорд-на-Ейвон, - місце народження Уїльяма Шекспіра, улюбленого драматурга засновника компанії Дейвіда Макконнелла.
1946    "Ейвон Продактс, Інк.” стає компанією, акції якої продаються на біржі.
1954    Запускається рекламна кампанія «Ding Dong - AVON calling» (у перекладі – «Дін-дон - в двері дзвонить AVON»), яка продовжиться до 1967 року. Ця рекламна кампанія AVON стала однією з найбільш тривалих і успішних рекламних кампаній в історії."Ейвон Продактс, Інк.” розширює свою міжнародну діяльність: включає в круг своїх інтересів країни Латинської Америки, починаючи торгові операції у Венесуелі.
1955    Заснований Благодійний фонд AVON.
1957    При кількості Представників 100 000, AVON переступив показник продажів 100 мільйонів доларів США.
1959    "Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Європи, відкриваючи офіси компанії в Германії і Великобританії.
1961    AVON вводить серію Skin-So-Soft.
1969    "Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Азії, відкриваючи представництво в Японії.
1978    При кількості Представників 1 мільйон AVON досягає показника з продажу 2 мільярди доларів США.
1986    Продажі компанії по всьому світі перевищують відмітку 3 мільярди доларів США.У жовтні 1987 року виходить перша телевізійна реклама іспанською мовою.
1990    AVON починає свою діяльність в Китаї. У 1998 році, у зв'язку із забороною прямих продажів урядом країни, AVON пропонує свою продукцію на ринку Китаю уроздріб.
1991    "Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Центральної і Східної Європи, відкриваючи офіси в Чеській Республіці і Росії.
1992    AVON стала першою косметичною компанією, яка використовувала фруктові кислоти при виробництві косметичних засобів по догляду за шкірою (Anew Perfecting Complex for Face).AVON Великобританія ініціює програму по збору благодійних коштів і підвищенню обізнаності про проблему раку молочної залози.
1993    AVON починає програму «Разом проти раку молочної залози», направлену на підвищення обізнаності про проблему, а також збирає кошти через продаж спеціальної продукції «Рожева стрічка».
1996    AVON стає офіційним косметичним спонсором сторічних Олімпійських Ігор в Атланті, штат Джорджія. AVON починає працювати в Африці, відкривши новий офіс в ЮАР.
1998    У Південній Каліфорнії проводиться перший похід по збору благодійних коштів в рамках програми «Разом проти раку молочної залози».
1999    Андреа Джанг стала першою жінкою, що зайняла пост Президента і Виконавчого Директора «Ейвон Продактс, Інк.».AVON починає першу глобальну рекламну кампанію «Поговоримо!»
2000    Першими всесвітніми послами AVON стали знамениті тенісистки сестри Венера і Сирена Уїльямс.
2001    Компанія вводить програму AVONWellness.
2003    AVON вводить торгову марку Mark – бренд для дівчат, і представляє нову програму AVON Wellness.
2004    Фонд AVON починає нову програму проти насильства в сім'ї під назвою «Скажи «Ні» домашньому насильству», послом якої є відома актриса Сальма Хайек.
2005    Фонд святкує своє 50-річчя, а сума зібраних ним благодійних коштів по всьому світі досягла 450 мільйонів доларів США. Перший аромат в новій трилогії Today, Tomorrow, Always отримує нагороду FiFi!
2006    AVON святкує своє 120-річчя як компанія, що впродовж всієї історії пропонує жінкам можливості самореалізації.Уряд Китаю видає AVON ліцензію на торгівлю і знов дає дозвіл на використання методу прямих продажів.
2007    AVON почала свою першу глобальну інтегровану маркетингову кампанію Hello Tomorrow («Вітай майбутнє») і в ООН в Нью-Йорку провела Всесвітній Саміт за Краще Майбутнє.Риз Візерспун стала першим Всесвітнім послом AVON, а сума коштів, зібраних і переданих на боротьбу з раком молочної залози Благодійним фондом AVON, перевищує 550 мільйонів доларів США.
2008    AVON проводить в ООН другий Всесвітній Саміт за Краще Майбутнє, де представляє браслет «Здійсни мрію» і оголошує про зобов'язання передати 1 мільйон доларів США до фонду ООН для підтримки програм проти домашнього насильства щодо жінок. Протягом року AVON співробітничає з багатьма знаменитостями і фінансовим експертом Сьюз Орман в якості Особистого Радника з фінансових питань в США, і з актором Патріком Демпсі, який представляє новий аромат від AVON, - Unscripted.Компанія перевищує історичну відмітку показника продажів в 10 мільярдів доларів США.

Просмотров: 1554 | Добавил: ulla | Дата: 03.05.2010 | Комментарии (0)

1 2 »